.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه قائمشهر: سران قوا دعواهای لفظی را کنار بگذارند

 امام جمعه قائمشهر خطاب به نماینده‌های مجلس گفت: در تصمیم‌گیری‌ها به همه جوانب توجه کنید و از یک جانبه‌نگری بپرهیزید.
 
آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائمشهر با اشاره به سی‌امین ملاقات مردمی استاندار مازندران، این اقدام را تبلور مردمی ‌بودن نظام و دولت نامید.

وی با اشاره به وظیفه قانون‌گذاری مجلس از نمایندگان خواست تا در قانون‌گذاری و تصویب قانون، رعایت همه جوانب را داشته و از یک‌جانبه‌گری که موجب رواج فساد می‌شود، پرهیز کنند.

امام جمعه قائمشهر بر توجه به توقعات و پیگیری امور عمومی مردم و توجه به لیاقت و کارایی مدیران در انتصابشان از سوی مسئولان تاکید کرد.

وی با تقدیر از دادگستری شهرستان برای تامین امنیت و تعقیب اشرار از قضات خواست در اجرای حدود الهی از وقت‌کشی بپرهیزند چرا که اجرای حدود الهی مانع از وقوع جرم می‌شود.

خطیب جمعه قائمشهر از مسئولان اداره امور مالیات درخواست کرد تا در تعیین و دریافت میزان مالیات از مردم به گونه‌ای عمل کنند که آنها از دادن مالیات برای اداره این حکومت و نظام افتخار کنند و مدیران هم فراموش نکنند حقوق‌بگیر مردم هستند.

معلمی پیگیری جدی مشکلات کسب و کار کشاورزان و کسبه را مورد تاکید قرار داد و افزود: رونق اقتصادی نیازمند تامین زیرساخت‌های کشاورزی است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صنایع دفاعی نیروهای مسلح، خبر شکار پهپاد آمریکایی را برای هر ایرانی غیرت‌مند مایه غرور و سرافرازی دانست که با این ابتکار عمل، شاخ آمریکا را در بعد نرم‌افزاری در جنگ شکستند.

امام جمعه قائمشهر از سران قوا خواست تا دعواهای لفظی را کنار بگذارند. با دست به دست ‌دادن به هم جلب اعتماد مردم میزان خدمت خود را به مردم نشان دهند و در این امر اخلاص و صداقت را فراموش نکنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.